01.03.2011

Ellaellaa!



Hver gang jeg er inne på bloggen til Ella får jeg Kate Ryan sangen litt på hjernen. Den passer dermed bra som illustrasjon til dette innlegget. Ella har nemlig en konkurranse på gang nå, som du kan finne her . Der kan man vinne en jeans fra Cubus.

Jeg skal innrømme at jeg ga opp jeans for sånn.. 4 år siden ca. Jeg orker ikke prøve ting som antageligvis ikke passer min kropp, rett og slett. Det er i overkant optimistisk å håpe på at disse buksene fra Cubus skal gjøre det, men det er da verdt et forsøk!

Uansett: Dagens tips, bli med på konkurranse , eller bare kos deg på bloggen til Ella . Moteblogg som skiller seg litt ut fra ulrikkelund, nettenestea og hva de nå heter. Ok? :)

1 kommentar:

  1. Meg jo! Hehe!:-)

    Nå når jeg først er her, kan jeg anbefale cheap monday "second skin" jeans også! Finnes i forskjellige lengder og bredder, har sinnsykt masse stretch, og er høy på livet, altså superkomfortabel!

    Du er selvfølgelig med i konkurransen også, haha, ville bare komme med tips!:-)

    SvarSlett