09.02.2011

Helgen ble omtrent som ønsket! Var klar for å labbe meg bort til kjæresten i joggebukse med ullsokker utenpå (åååh, vi er så romantiske) , da det tikket inn en melding fra ei venninne. Og ikke vet jeg hva som skjedde, i løpet av 5 minutter var iallfall en jentekveld trommet sammen! Og ikke nok med det - jeg som pleier å være alkoholikern i gjengen var den som hadde med minst drikke (jeg trodde vi skulle ha en rolig kveld til mitt forsvar..) , og jeg var ikke den som hadde pynta meg mest. (det har aldri skjedd før.) 

Siden vi er blitt så gamle og smarte dro vi tidlig til byen, og fant oss et bord på en rolig plass. Kan ikke ta heelt av og gå ut for å danse hver måned lenger vetdere. Og jeg ble så full og fin. Ordentlig fin, syntes jeg selv iallfall. Også var jeg slem, og hadde fylleangst hele søndagen. Akkurat som i gamle dager med andre ord (med unntak av en viss fin kjæreste som alltid får siste samtalen før leggetid). 

Satser hardt på repetisjon til helgen, må bare skrape sammen de siste grunkene før studielånet dukker opp..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar