27.12.2010

virus

Har gått og hangla den siste uka, og burde egentlig ikke jobba på vesle julaften. Det har mot alle odds ikke gått over av seg sjøl, så i dag måtte jeg ta en tur til legen. Såklart havna jeg hos en av de som bare går på medisin fordi de har karakterer til det - ikke fordi de er så sosialt intelligente. Han dro opp gensern min uten forvarsel for å lytte på brystet , og konkluderte med at jeg hadde virus i halsen. "Jaa, virus ja. Får jeg noe medisin da eller?" spurte jeg forsiktig. Nei, det måtte bare gå over av seg selv. Antagelig kom jeg til å bli verre den neste uka, også kom jeg til å være syk i totalt 2 uker til.  Lovende framtidsutsikter med andre ord...

Får besøk av kjæresten i dag da, så det hjelper litt på humøret. Blir ikke direkte lykkelig av å vite at jeg skal gå og hangle i 2 uker til - så da er det godt at mannelykka mi kommer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar